Tento web využívá cookies pro zajištění funkčnosti webu a získání statistik návštěvnosti webu. Rozumím

Reference svatba v zahraničí u moře, v exotice v Thajsku

Reference svateb

Nestyďte se pobrouzdat těmito nádhernými fotografiemi a vychutnat si obrázky, o které se s námi podělili čerství novomanželé. Děkujeme novomanželským párům a svatebním fotografům, že můžeme použít jejich záběry.

Mirka a Michal - svatba Francie - Lurs

Symbolický svatební obřad se konal ve Francii v Lurs /cca 200 km od Nice/.

Novomanželé nám napsali: ''Zdravim Martinka, s Vasimi sluzbami sme boli nad mieru spokojni, bola to bleskova akcia a preto Vam chceme este raz velmi pekne podakovat za Vasu promptnost v takom sibenicnom termine. Vsetkym Vasim potencionalnym ''zakaznikom'' mozem Vase sluzby vrelo odporucit! Ak by sme si mali znova vybrat, tak by sme to spravili presne rovnako - svadba vo Francuzskom Lurs. Foto sme vybrali tak, aby nam nebolo vidiet do tvare, kedze niesme zrovna fanusikmi facebooku a podobnych soc. sieti. Dufam ze to vyhovuje. Prajem pekny den a vela uspechov :) Dakujem. Mirka a Michal''

Veronika a Milan - svatba Řecko - Zakynthos

Civilní svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos na pláži Tsilivi.

Novomanželé nám napsali: Hotel: /snoubenci byli ubytování v hotelu Louis Plagos Beach/Ubytování bylo příjemné, v klidné části hotelu s výhledem na moře; na koupelně bylo znát, že už toho má dost za sebou. Stravování: snídaně dobré - bohatý výběr; obědy a večeře nás zklamaly - byli jsme tam jen několikrát a vždy jsme skončili u rajčat s fetou, protože to bylo výborné a ve středu nám chutnal rybí večer, jinak jsme raději chodili do místních restaurací na čerstvé ryby Svatba: Poradila bych Vám, abyste se zákazníkem domluvili co nejvíce věcí předem, na místě už toho moc domluvit nejde - paní v agentuře je sice příjemná a milá, ale řeší jen věci obsažené v balíčku a objednané dopředu, které se platí na místě, ostatní jsme si měli zařídit sami (kytka do vlasů, večeře) nebo akceptovat stav (je možné vybrat barvu květin, ale už ne druh, takže jsem měla štěstí, že se trefili do mého přání). Obě koordinátorky byly velmi vstřícné a nápomocné, taktéž mám velmi dobrý dojem z kadeřnice a kosmetičky. Místo obřadu bylo pěkné, jen vlastní hudba na CD jim nefunguje, i když v agentuře hrálo. S fotografem byla také příjemná spolupráce, fotografie nejsou nijak upravené - retušované. Videokameraman toho moc nenamluvil, ale také působil dobrým dojmem, ovšem dost nás šokoval termín dodání videa - cca 4 měsíce, to kdybychom věděli předem, tak tuto službu objednávat nebudeme. /pozn. klientům bylo dodáno video koncem října, kvalita se jim však nelíbila/. Na matrice další den se nás vyptávali na informace, které jsou uvedené v rodném listě (prý, aby je správně přeložili), ačkoli jsme RL dodávali včetně řeckého překladu, nerozumím tedy tomuto kroku. Oddací list přišel cca během 14 dnů, odeslali jsme ho tedy prostřednictvím místní matriky do Brna, kde bude trvat cca měsíc vystavení českého. Pokud bych to měla shrnout, tak dovolená se nám líbila, počasí nám přálo. Svatební den se vydařil až na některé drobné nedostatky výše uvedené. Na tento zážitek si uchováme pěkné vzpomínky a snad se alespoň na vánoce dočkáme videa. Vám také děkuji za spolupráci a zařízení vše potřebného.Veronika

Michaela a Petr - svatba Havaj - Maui

Svatební obřad se konal na pláži na havajském ostrově Maui.

Novomanželé nám napsali: Dobrý den,chtěli bychom Vám moc poděkovat za výborně naplánovanou svatební cestu spojenou se zastávkou v Los Angeles a New Yorku.Havaj je opravdovým rájem na zemi. Nádherná krajina, pláže i náš luxusní hotel (Sheraton Maui). Doposud jsme se nikde jinde nesetkali s tak vlídným přístupem a ochotou místních lidí. Zároveň musíme poděkovat naší delegátce Martině a jejím přátelům, kteří se o nás přímo na Havaji výborně postarali a tím nám ještě více zpříjemnili náš pobyt a jeden z nedůležitějších dní v životě. Všem, kdo touží po opravdové romantice, můžeme vřele doporučit.S pozdravem Petr a Michaela

Vendula a Petr - svatba Itálie - hrad Malcesine

Civilní svatební obřad se konal v Itálii na hradě Malcesine.

Novomanželé nám napsali: Dobrý den,dorazili jsme v pořádku v noci v neděli. Svatba proběhla úplně skvěle, Pamela nám našla moc pěkné místo na hostinu a i počasí vyšlo. Zatím ještě nemáme fotky, ale až budou, tak Vám určitě nějaké pošleme.V podstatě, kdyby se to mělo opakovat, tak bychom nic nedělali jinak. Pamela je úplně úžasná, všechno zařídila, u kadeřnice mi dělala překladatelku a i se nám večer postarala o syna :-)V.

Gabriela a Aleš - svatba Thajsko - Koh Lanta

Civilní svatební obřad se konal v Thajsku na pláži ostrova Koh Lanta.

Jana a Andrej - svatba Řecko - Zakynthos

Civilní svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos na pláži Tsilivi.

Novomanželé nám napsali: Děkujeme Vaší agentuře za perfektní zprostředkování svatebního obřadu na ostrově Zakynthos. Moc si vážíme Vaší spolupráce /byla jste nevídaně tolerantní, sdílná a... prostě skvělá/. Svatební koordinátorka na Zakynthosu také byla skvělá. Anglicky hovořící zástupci se o nás dokonale postarali.Doporučujeme si vzít s sebou písničku na flashce, kterou si chcete nechat zahrát. My jsme měli štěstí, tu naši písničku měli. Pokud máte představu o květině jakou chcete, tak doporučuje předem objednat konkrétní květiny. U nás ta naše byla překvapením, ale i tak se nám moc líbila.Hotel jsme informovali, na základě Vaši rady, že máme na Zakynthosu svatbu. Zdarma nám poskytli nejkrásnější apartmá /asi i proto, že jsme tam nebyli v sezóně/. V den svatby nám zanechali na pokoji vychlazené šampaňské a vysypali cestu do postele kvítky. Na posteli pak vyrobili z kvítků srdce. Velice milá pozornost. Na večeři jsme šli mimo hotel, nicméně druhý den ráno jsme se dozvěděli, že nás čekali a chtěli slavnostně vítat i v jídelně. Po návratu jsme měli na posteli další obrovskou kytici. Personál hotelu včetně uklízeček byl velice přátelský, cítili jsme se tam skvěle. Jídlo výborné. Pokoje čisté.Dovolenou jsme si náramně užili. Svatba byla nádherná. Doporučujeme uniknout od klasického svatebního zvyku a stresových příprav, spojit svatbu s dovolenou jako jsme to udělali my.

Romana a Honza - svatba Řecko - Zakynthos

Civilní svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos na pláži v Tsilivi.

Novomanželé nám napsali: Svatba byla úžasná, hezká, rychlá a dle našich představ. Počasí nám nakonec taky vyšlo, takže spokojenost. V příloze zasílám pár fotek.

Lucia a Martin - svatba Řecko - Zakynthos

Katolický církevní svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos v kostele sv. Marka.

Novomanželé nám napsali: Dobrý den, už jsme zpět, dorazili jsme včera.Svatba dopadla nad naše očekávání. Koordinátorky Frances a Heather nám vyšly ve všech vstříc, všechno bylo perfektně připravené. Na představební schůzce jsme se dohodli na všech detailech a Frances nám zajistila také svatební večeři v restauraci na útese s krásnám výhledem. Obřad byl nádherný, kněz byl milý, chtěl, aby jsme si sliby vyměnili v našem jazyce, co nás velmi potěšilo. Fotograf byl skutečně profesionál. Bylo vidět, že se v tom vyzná. Už se těšíme na fotky. Zatím nám jich poslal pouze pár, protože jsme chtěli použít jednu na svatební oznámení. Dohodli jsme se s ním, že další fotografie zpracuje a potom si přes internet vybereme ty, které se nám nejvíce líbí a on nám je pošle.Děkujeme Vám za velmi krásné zprostředkování svatby, máte naše doporučení.

Dana a Jarda - svatba Řecko - Zakynthos

Petra a Zbyněk - svatba Řecko - Kos

Civilní svatební obřad se konal na řeckém ostrově Kos na radnici.

Novomanželé nám napsali: Děkujeme ze zprostředkování a vyřízení všeho potřebného pro svatbu na ostrově Kos. Vše bylo v naprostém pořádku a proběhlo dle našich představ. Byli jsme nadmíru spokojeni, náš svatební den probíhal, tak jak jsme si ho přáli a představovali. V den svatby jsme se nemuseli o nic starat, vše probíhalo podle plánu. V 11 hodin se do hotelu dostavil fotograf a fotil nás na místech dle našeho přání a výběru. Ve dvanáct hodin pro nás bylo připraveno taxi, které nás odvezlo do města Kos na radnici, kde proběhl krátký, ale moc hezký obřad s přípitkem za účasti řecké a české koordinátorky. Po obřadu následovalo focení ve městě Kos, na pláži a v přístavu. Poté nás taxi odvezlo zpět do hotelu. Všichni byli moc ochotní a vstřícní a náš svatební den jsme si opravdu užili. Ještě jednou děkujeme. Petra

Jana a Martin - svatba Řecko - Zakynthos

Novomanželé nám napsali: Dobrý den, zasílám několik fotografií ze svatby na Zakyntosu, co se týká referencí, byli jsme velmi spokojeni s organizací svatby a velmi ochotným přístupem jak Vás, tak agentury na místě, všechno včetně počasí vyšlo podle plánu, takže z naší strany plná spokojenost. S přáním hezkého dne Martin

Clara a Petr - svatba na horách Rakousko - Neurkirchen

Civilní svatební obřad se konal na radnici v horském městečku Neurkirchen. Symbolický svatební obřad se konal na sjezdovce v Neukirchenu ihned po skončení civilního svatebního obřadu, kdy novomanželé a hosté vyjeli lanovkou na mezistanici lanovky, kde jsme připravili symbolický svatební obřad na sněhu.

Iveta a Michal - svatba v Karibiku - Dominikánská republika

Civilní svatební obřad se konal v Dominikánské republice, na pláži hotelu Bavaro Princess.

Novomanželé nám napsali: Svatba proběhla v pohodě, bylo to pohádkové, opravdu jako v ráji :). Potíže byly trošku s dominikánci, na všechno mají dost času, tak jsme s nimi krapet bojovali - župany jsme dostali asi po týdnu a 5-ti upozorněních, podobně to bylo se vším ostatním. Uvítací košik jsme obdrželi poslední den pobytu. Bohužel, svatební dárek pro novomanžele jsme nedostali vůbec. Nevím, zda ho Francelia ještě pošlě, doufáme že ano. Ona sama upomínala několikrát, bez efektu.

Ilona a Jiří - svatba Řecko - Zakynthos

Symbolický svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos na pláži Tsilivi.

Novomanželé nám napsali: Dovolená se nám velmi líbila a všechno proběhlo tak, jak jsme si přáli :-) Moc vám děkujeme za zprostředkování a organizaci.Krásný den, Ilona

Kamila a Petr - svatba Řecko - Zakynthos

Katolický svatební obřad se konal v kostele Sv. Marka na Zakynthosu.

Novomanželé nám napsali: Naše svatba proběhla 6. září 2011 v kostele svatého Marka na ostrově Zakynthos. Prožili jsme krásnou dovolenou a nádhernou svatbu. Vše proběhlo bez sebemenších problémů. Martina a řecká koordinátorka Frances byly velmi příjemné, spolehlivé a vždy operativní. Služby můžeme jen doporučit. Děkujeme! Kamila a Petr

Bea a Rado - svatba Řecko - Zakynthos

Svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos na pláži Tsilivi.

Eliška a Michal - svatba Řecko - Santorini

Svatební obřad se konal na řeckém ostrově Santorini na Santa Irene church yard.

Novomanželé nám napsali: Dobrý den,Tak už jsme se vrátili. Chtěli bychom vám poděkovat, bylo to úžasné. Rossa a její kolegyně vše úplně perfektně zorganizovaly, musím uznat, že v tomto se jejich pověstná ''řecká nátura'' vůbec neprojevila a vše klapalo jak mělo.S pozdravem a přáním hezkého dne,Eliška

Daniela a Zdeněk - svatba Havaj - ostrov Maui

Svatební obřad se konal na pláži na havajském ostrově Maui.

Jana a Mirek - svatba Řecko - Zakynthos

Svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos na pláži v Tsilivi.

Novomanželé nám napsali: Dobrý deň.Celkovo se nám cesta veľmi páčila, služby a strategická lokalita hotelu mimo ponocujúcu britskú enklávu boli výborné. Po organizačnej stránke boli v Tsilivi travel v pohode. Tým, že sme boli veľmi malo náročný pár sme to nepreskúmavali do detailov, ale každopádne sme boli spokojení. Mimo štrajk, za ktorí so môžu sami sa nič dramatické nedialo. Ďakujeme. Miro Hinďoš + Jana Hřebačková

Zuzana a Heribert - svatba Řecko - Zakynthos

Svatební obřad se konal v Řecku na ostrově Zakynthos na pláži v Tsilivi.

Novomanželé nám napsali: Dobrý den,mnohokrát děkujeme za překrásnou svatbu v zahraničí. V Řecku, na Zakynthosu, na pláži Tsivili. Svatba byla nádherná, fotečky překrásné. Spolupráce s agenturou v Česku, i s tou v Řecku, byla výborná. Řecko už nám zůstane navždy zaryté v srdci....Plánujeme se tam vrátit na výročí naší svatby....Romantické, úžasné, skvělé místo, báječní lidé,....a my tři :-) Mohu jen doporučit!Zuzka