Reference svateb

Nestyďte se pobrouzdat těmito nádhernými fotografiemi a vychutnat si obrázky, o které se s námi podělili čerství novomanželé. Děkujeme novomanželským párům a svatebním fotografům, že můžeme použít jejich záběry.

Alena & Luboš - svatba Dominikánská republika

Svatební obřad se konal na katamaránu v Dominikánské republice.

Novomanželé nám napsali:

O víkendu jsme se v pořádku vrátili z Dominikánské republiky, tak Vám chci napsat krátký report a domluvit se na předání oddacího listu k překladu.Svatba byla překrásná! Celý den jsme si všichni moc užili, byla hromada srandy a všichni kdo se o nás v tento den starali byli senzační. Sice byly trošku větší vlny, takže jsme si na pobyt na moři museli všichni trochu zvykat a pár lidem bylo mírně nevolno (což naštěstí po chvíli ustoupilo), ale jinak byl katamarán skvělý zážitek. Manželé Fenclovi jsou hrozně milí a starali se o nás s maximální péčí a profesionalitou. Vše měli perfektně připravené a zorganizované, takže jsme moc rádi, že jsme se pro katamarán nakonec rozhodli. :-) I ostatní personál byl velmi pozorný a starali se o naše pohodlí. Hlavně oceňujeme nasazení pana Fencla, který nám stihl vyřídit a předat oddací list ještě před odletem. Fotograf John byl taky perfektní a udělala nám i ostatním členům našeho ''teamu'' spoustu krásných fotek - viz přiložené pro Vaše použití.

Celý den byl pro nás všechny naprosto nezapomenutelný zážitek!Ještě jednou moc děkujeme za Vaše služby!

Liduška a Jaroslav - svatba na Kubě

SVATBA NA KUBĚ ?

V hotelu MELIA VARADERO se svatební koordinátorkou, moc sympatickou Kubánkou, která svou práci odvádí naprosto profesionálně Anou Marys a překladatelem Morénem, kterému český jazyk přirostl k srdci, je neskutečný, neuvěřitelný a nepopsatelný luxusní zážitek na celý život. (svatební obřad se uskutečnil v altánu u moře 13.2.2020 v 15:00 hod.). Projížďka typickým retro Kubánským „ Americkým “ cabrioletem po historické části Varadéra byla úžasnou tečkou našeho svatebního obřadu.

Za to vše krásné co nás provázelo po celou dobu pobytu, patří nesmírný dík paní Martině, která jak v přípravě tak v průběhu celé „AKCE“ byla tou osobou, která společně s námi prožívala každý krok jako člen naší rodiny. A to, že jsme vzájemně na dálku uronili nejednu slzu , jen potvrzujes jakou láskou a srdečností dělá paní Martina svoji práci.

Hotel MELIA VARADERO?

Dne 10.2.20 po příjezdu do hotelu nás čekalo v prostorném pokoji s luxusní terasou a výhledem na moře první milé překvapení. Dopis a láhev kvalitního sektu od ředitele hotelu, v němž stálo, jak moc si váží toho, že jsme si vybrali pro tento akt právě jeho hotel. Další velké překvapení nás čekalo ráno po svatební noci, kdy nám personál servíroval snídani na terasu našeho pokoje.

Nezapomenutelným zážitkem byl pro nás taky večer 14.2.20. Vedení hotelu nám jako překvapenípřipravilo v altánu u moře, kde předešlý den probíhal svatební obřad, úžasnou valentýnskou večeři o šesti chodech, kde taky nechybělo kvalitní šampaňské s moc milou obsluhou.

No prostě vše bylo skvělé a abychom si to usnadnili, tak to zkusíme formou dotazníku.

- poloha hotelu 1* - služby 1* - servis 1* - čistota 1*- jídlo 1*- bazény 1* - moře 1* - pláže 1* atd.

Nemůžeme jinak, než všem případným zájemcům tento hotel nebo možnou svatbu doporučit.

Stejný názor zastávají i naši svědkové Olinka s Vlastíkem a touto cestou bychom jim rádi poděkovali, za to, že s námi vážili tak dlouhou cestu, aby stvrdili naše společné rozhodnutí vstoupit do stavu manželského.

Jaroslav a Ludmila

Zuzana a Tomáš - svatba Mauricius

Svatební obřad se konal na Mauriciu v hotelu Ambre.

Novomanželé nám napsali:

Jak jsem již poreferoval v našem tel. rozhovoru, dovolenou jsme si užili, Mauricius je krásná země, plná barev a možností. Bohužel jsme měli trošku smůlu na počasí, mnoho času nám propršelo, prohnal se kolem nás cyklon. Jenže to je počasí, s tím nikdo nic neuděla :-). Náš svatební den byl krásný, vyšlo počasí, organizace, byli jsme nadšení, tady bych hotelu AMBRE určitě poděkoval. Delegáti fungovali perfektně, hotel byl čistý, jídlo dobré, volnočasových aktivit je tam opravdu nespočetně možností. V příloze posílám pár fotografií ze svatby i výletu po Mauriciu.

Děkujeme Vám za spolupráci, hezký den. Gračkovi

Martina a Mirek - svatba Kuba

Milá Pani Martina.

Svatba na Kube? V exotickej krajine s bielymi piesočnatými plážami ,pri Karibskom mori, romantickom bielom altanku. Len mi dvaja a k tomu svadba hneď spojená s medovými týždňami? Nemať žiadne starosti, len si užívať prítomnosť jeden – druhého. To bol náš sen, ktory sa nám splnil a stal sa skutočným. Nikdy nebudeme ľutovať takéto rozhodnutie.

Boli to nezabudnuteľné momenty, chvíle. Plne kulinarskych zážitkov, zážitkami s vyletou do Havany na Oldtimer aute. Na Safari , spojené s poznávaním kultúry a života ľudí ,ktorý žijú na Kube. Ľudia s veľkým priateľským srdcom a kubanskym temperamentom v krvi.Slovami sa nedajú opísať pocity , aký sme vďačný a šťastný za splnenie nášho sna. Od úplného zrodenia tejto myšlienky, od samotného začiatku s vybavovaním, organizovaním všetkých detailov až po koniec. Všetko prebehlo bez problémov a komplikácií. Vďaka Martine a Ane. Obidve boli pri plánovaní super zohratý tím.

V Dnesnej dobe nájsť takú osobu a akou je Martinka, je veľká vzácnosť. Martina k svojej práci pristupuje veľmi zodpovedne. A dokáže vybaviť aj nemôžné. Vrelo vás môžeme odporučiť každému. Martinka patrí vám veľká vďaka za všetko, čo ste urobili. Ste jeden úžasný, milý, srdečný a empaticky človek. Je vidno, že Vás práca baví a napĺňa. Robíte ju s láskou a radosťou. Prajeme vám do súkromného a pracovného života len to dobre, aby sa vám darilo vo všetkom do čoho sa pustíte.

Ďakujeme.

Nikola a Filip - svatba Thajsko Koh Samui

Svatební obřad se konal v Thajsku na ostrově Koh Samui.

Novomanželé nám napsali:

Obrovská spokojenost. Dokázali zařídit vše na jedničku!

Jana a Jaroslav - svatba Dominikánská republika

Svatební obřad se konal v Dominikánské republice na ostrově Saona.

Novomanželé nám napsali:

Chtěli bychom Vám poděkovat za realizaci naší vysněné svatby v Dominikánské republice. Vše proběho bez komplikací a na náš velký den budeme dlouho vzpomínat. Velké poděkování patří i manželům Fenclovým, kteří koordinovali průběh symbolického i oficiálního obřadu přímo v Dominikánské republice. Díky jejich vstřícnosti jsme mohli posunout kvůli nepřízni počasí symbolický obřad na ostrově Saona a mohli jsme si tak užít náš svatební den plný slunce, pohody, dobrého jídla a pití v příjemné společnosti.

Ještě jednou děkujeme za vše, Jana a Jaroslav

Taťána & Michal - svatba Portugalsko Madeira

Taťána & Michal se vzali na portugalském ostrově Madeira v zahradách hotelu Quinta Splendida.

Novomanželé nám napsali:

Naším přáním bylo mít svatbu na pláži. Po dlouhém výběru jsme se rozhodli pro Madeiru, která je naším oblíbeným místem. Přestože se svatba uskutečnila v zahradách hotelu Quinta Splendida splnila naprosto naše očekávání. Agentura Mojecestovka vše skvěle zorganizovala a paní Martina byla velmi nápomocná při řešení všech nutných záležitostí. Rovněž bychom chtěli poděkovat koordinátorce Lence za pomoc při vlastním průběhu svatby.

Zdraví Michal a Taťána

Timea & Lukáš - svatba Portugalsko Madeira

Timea & Lukáš se vzali na portugalském ostrově Madeira v zahradách hotelu Quinta Splendida.

Novomanželé nám napsali:

Touto cestou by sme sa vam chceli velmi pekne podakovat za vsetku pomoc pri planovani a organizacii nasho svadobneho dna.Taktiez aj pani delegatke Lenke, ktora nam bola velmi napomocna po celu dobu nasho pobytu. Hotel Quinta Splendida nam splnil vsetky ocakavania a ich zahrada je prekrasna. Bolo to perfektne miesto pre nasu svadbu a kazdemu mozem len odporucat, kto uvazuje nad svadbou na Madeire. Myslim si, ze keby sme si mali znovu vybrat, nic by sme nemenili a znovu by sme sa rozhodli pre Madeiru a hotel Quinta Splendida :) Mali sme prekrasny svadobny den, na ktory si budeme navzdy spominat s radostou a urcite sa tam este vratime :)

S pozdravom, Timea & Lukas

L´ubka a Jarko - svatba Řecko Kréta

L´ubka s Jarkem se vzali na řeckém ostrově Kréta na pláži Platanias.

Novomanželé nám napsali:

Dakujeme velmi pekne agenture ,,Svatbavzahranici.cz''. Mali sme najkrajsiu svadbu! Bol to nezabudnutelny zazitok :) dakujeme vsetkym z agentury, ale aj koordinatorke Barbare, vsetci boli velmi mili a napomocni. Za nas vsetko bolo TOP! Mozeme odporucit vsetkym, ktori nechcu mat starosti zo svadbou a chcu si ju uzit naplno. Dakujeme za vsetko.

Věrka a Lubomír - svatba Řecko Rhodos

Věrka s Lubomírem se vzali na řeckém ostrově Rhodos v Kallithea Springs

Novomanželé nám napsali:

Manžel si vždy přál svatbu někde daleko v exotické zemi. Já měla představu spíše tradičnější svatby. Nechtěla jsem přijít o svůj den s princeznovskými šaty, líčením, účesem, fotografem atd. Nevěřila jsem, že toto vše můžu prožít i v zahraničí. Navíc téměř bez stresu, protože se o vše postará agentura. Chtěli jsme vybrat exotickou destinaci někde dál, ale vzhledem k tomu, ze máme malé dítě, a já v době svatby měla být v 6. měsíci těhotenství, vybírali jsme dostupnější destinace. Naše volba nakonec padla na řecký Rhodos a původním plánem byl svatba na pláži. Když jsme si ale prohlíželi svatby na fotografiích a uviděli krásnou Kallitheu, byla jasnou volbou. Romantické lázeňské místo, bílá kopule a přilehlé zahrady s výhledem na moře, opravdu jsme nemohli vybrat lépe. Naše svatba byla krásná, romantická, dojemná i exotická. Byli jsme moc spokojení, a rádi se na toto místo budeme v budoucnu vracet.

Děkujeme mockrát paní Martině za zprostředkování úžasného zážitku. Velké díky patří i paní ...., slovenské koordinátorce v Řecku, která nám pomohla vyřídit další detaily ohledně svatby přímo na místě.

Děkujeme mnohokrát a vřele doporučujeme tuto agenturu.

Věra a Lubomír

Pavla a Petr - svatba na Kubě

Novomanželé nám napsali:

Moc rádi bychom touto cestou z celého srdce poděkovali paní Martině za nadstandartní péči při vyřizování, průběhu naší svatby až do úplného dotažení v podobě vystavení oddacího listu v češtině.

Svatba se uskutečnila dne 15.8.2019 na Kubě. Na doporučení paní Martiny jsme si vybrali krásný Hotel Melia Varadero, kde o nás bylo výborně postaráno od samotného začátku. Druhý den po příjezdu jsme se setkali s příjemnou svatební koordinátorkou Anou Marys, která s námi prošla všechny detaily obřadu – od výběru místa, hudby, kytice, účesu pro nevěstu a menu k večeři pod širým nebem. Na naše přání dokonce dokázala zajistit k focení nádherný starý cabriolet, který je pro Kubu tak typický. Společně s profesionální fotografkou tak bylo o zpečetění nádherné vzpomínky postaráno.

Samotný obřad neměl chybu, byla zajištěna reprodukovaná hudba, místní hosté se zde sice pohybovali, ale ani trochu nenarušili naše soukromí, Ana vše zařídila tak, abychom si náš den maximálně užili pro sebe. U altánu, který jsme si k obřadu vybrali a který bychom doporučili všem bylo připraveno šampaňské, výborný dort, o který jsme se rádi podělili se svědky a paní matrikářkou.

Hotel nám ale připravil další milé překvapení, v podobě napuštěné vany poté, co jsme se vrátili z romantické večeře a krásně vyzdobeného pokoje. Krásné bylo i ráno, kdy nám na dveře našeho pokoje zaklepal číšník a dovezl úžasnou snídani, kterou naservíroval na terasu. Odtud byl naprosto dokonalý výhled na moře.

Za celou dobu pobytu jsme se nenudili ani minutu, hned druhý den po svatbě jsme na katamaránu jeli navštívit delfíny na širé moře, šnorchlovali jsme, opalovali se, lovili mušle. K prozkoumání oblastí Kuby mimo hotelové resorty jsme si zapůjčili na hotelu skútr a vyjeli se podívat jak se zde žije. Dál jsme využili nabídky cestovní kanceláře a jeli jsme se podívat do Havany, k dispozici jsme dostali klimatizovaný autobus s česky mluvící průvodkyní. Poradila nám, kde a jaký rum zakoupit, jaké jsou nejlepší značky kubánských doutníků, vzala nás na výborný oběd s živou hudbou, bezkonkurenční piňacoládu podávanou přímo v krustě ananasu a starým cabrioletem jsme si projeli části Havany. Poté nás vzala do úplného centra, kde nám domluvila výhodnou cenu za suvenýry od místních prodejců.

Na hotelu je několik tematických restaurací. Paní Ana nám v rámci svatebního balíčku zajistila každodenní vstup v atraktivní podvečerní čas do jedné z nich. Jednou jsme se ocitli v mexickém grill housu, podruhé v Japonské Sakuře, jindy jsme si pochutnali na humrech v Lobstru.

A moře? Krásné! S nepopsatelnou zelenkavomodrou barvou, postupným vstupem, příjemnou teplotou. Celý zážitek dokresluje hudba v rytmu latiny a bary zásobené rumem.

Naše přípravy, průběh a celé úřední dokončení naší svatby by ale nebyl tak hladký a příjemný bez asistence paní Martiny. Těžko u nás najdete člověka s takovým pracovním nasazením a odhodláním jako je ona. Svoji práci perfektně zná, umí komunikovat s úřady, s hotelem. Po návratu se nám stále věnovala, zajímala se o dotažení celé svatby a legalizace obřadu v České republice, zajišťovala odborné překlady. Z naší strany jí patří obrovské poděkování!

Moc děkujeme

Andrea a Pavel - svatba Itálie Palmová riviéra

Pavel s Andreou se vzali v Itálii na Palmové riviéře v historickém centru Torre di Palma.

Snoubenci nás oslovili 3 týdny před svatbou s požadavkem na církevní obřad. To jsme již nestihli, ale nakonec měli nádherný civilní obřad na terasách hradu, církevní požehnání v kostele v Pedaso a také překvapení pro nevěstu, protože má ráda koně, tak i koně, který na ni čekal na pláži. Svatební večeři si vychutnali v agroturismu La Pieve, kde byli také ubytovaní.

Prostě skvělé, nádherné, super, velká krása. Vůbec nevím, které fotografie vybrat.A kdybyste se ptali, co ta žirafa? Tak je to jejich talisman pro štěstí. Mají jich hodně, je to jejich koníček a jednu museli vzít s sebou.

Pavle a Andreo, přejeme hodně štěstí a lásky. Martina a Gabriela

Lucka a Matěj - svatba Řecko Rhodos

Lucka s Matějem vzali na řeckém ostrově Rhodos na pláži Lindos Memories. Přejeme hodně štěstí a lásky.

Míša a Daniel - svatba na Havaji na Maui

Svatební obřad se konal v USA na Havaji na ostrově Maui.

Ivana a Tomáš - Nový Zéland - jezero Wanaka Coromandel Peak

Svatební obřad se konal na Novém Zélandu u jezera Wanaka na Coromandel Peak.

Novomanželé nám napsali:

Dakujeme za skvely zazitok. Vyber miesta bol dokonaly. Nam sa to velmi pacilo (obrad, miesto, samozrejme aj vrtulnik :) Este raz dakujeme.

Markéta a Roman - svatba Mauricius

Svatební obřad se konal na Mauriciu v hotelu Sofitel Bel Ombre. Celou svatbu jako překvapení přichystala sestra nevěsty.

Sestra nevěsty nám napsala:

Všechno bylo super, užili jsme si to přesně jak jsme si přáli, moc Vám děkujeme. Sestře dnes došel i oddací list z Brněnské matriky, takže je to oficiální a právoplatné. Máme na co vzpomínat. :-)

Lucka a Mojmír - svatba na Kubě

Novomanželé nám napsali:

Svatba v jiné zemi může být pro někoho složité rozhodnutí, spousta proměnných v celé té rovnici, ale když najdete spolehlivého průvodce, všechno je hračka. Chtěli jsme procestovat krásnou exotickou zemi a zároveň pro nás bylo důležité, aby byl obřad uznatelný v Čechách. Kuba splnila obě přání a my ani na chvilku nelitovali našeho rozhodnutí. 14 dní jsme cestovali v partě přátel s batůžky na zádech od západu na východ a poslední dny jsme věnovali sobě a líbánkám v luxusním hotelu. Martina nás provedla všemi náležitostmi jak u nás, tak nám pomohla i přímo na místě, když se vyskytla drobná diskomunikace s ubytováním. Vůbec jí přitom nevadilo, že s časovým posunem voláme snad někdy o půlnoci. Vše, co šlo naplánovat z domova nám zařídila naprosto hladce, má skvělé znalosti o poměrech na Kubě, o fungování českých úřadů. Poradila, kde zařídit jaké dokumenty, pomohla nám s ověřením pravosti i soudním překladem, no a drobnosti se dořešily na místě s koordinátorkou. Ta mluví parádně anglicky a její organizační schopnosti jsou výborné.

Prostory hotelu Melia Varadero jsou skvělé, dobré jídlo ale i proslulý kubánský rum, ochotný personál a skvělé tematické restaurace, kde jsme měli slavnostní večeře. Pro obřad jsme si mohli vybrat jakékoliv místo, ale altán s neuvěřitelným výhledem na moře pro nás byla jednoznačná volba. A svatební dort? - To byla ta nejlepší cukrovinka, kterou jsme za celou dobu na ostrově měli=o)

Martině patří náš velký dík, krásnější svatbu bychom sami nedokázali zařídit. Nelámat si s ničím hlavu a užít si každou minutu své svatby, to byl ten největší svatební dar, který jsme dostali.

Mirka a Václav - svatba v Austrálii v Sydney

Svatební obřad se konal v Royal Botanical Garden v Sydney v Austrálii.

Novomanželé nám napsali:

Moc děkujeme, vše proběhlo skvěle, organizace byla perfektní.

Eva a Lukáš - svatba na Kubě

Svatební obřad se konal na Kubě v hotelu Be Live Turquesa.

Novomanželé nám napsali:

Tímto bychom rádi poděkovali paní Martině za veškerou péči ohledně přípravy svatby na Kubě. Komunikace s paní Martinou byla úžasná, ovšem nás vždy plně informovala. Zařídila i překlady dokumentů, plus vše potřebné. Vždy byla velmi příjemná a ochotná s čímkoli pomoci. Na nás zbyla jen ta drobnost, že jsme po příjezdu na hotel doladili drobnosti s kordinátorkou (květiny, menu večeře, styl výzdoby na pláži). Svatbu jsme si velmi úžili, nad naše očekávání....byl to nezapomenutelný den. Přípravy kolem svatby, které za nás vyřešila paní Martina nám ušetřili spoustu času a nervů. Paní Martinu mohu vřele doporučit každému, kdo by se chtěl brát v zahraničí!

Přeji spousty spokojených klientů v roce 2019 a mnoho úspěchů.

Somjit a Lukáš - svatba v Řecku na Krétě

Svatební obřad se konal na pláži na řeckém ostrově Kréta.

Novomanželé nám napsali:

Příjemná komunikace, solidní jednání, ochota, vše bylo dle domluvy, za nás velká spokojenost děkujeme.